Świat roleplay

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2016-08-09 21:43:14

LuuK

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2016-08-09
Posty: 1
Punktów :   

[Role Play] Compton Role Play

http://i.imgur.com/H3VJpZv.png


Compton RolePlay v2 - strefa rozgrywki projektowana specjalnie dla Ciebie!


Wychodząc na przeciw oczekiwaniom graczy postanowiliśmy stworzyć projekt, który skupi się w większości na organizacjach przestępczych ale nie zabraknie również wątków fabularnych dla normalnych graczy. Mamy nadzieję, że wraz z wami uda nam się dojść do sukcesu a ten projekt zostanie na długo w waszej oraz naszej pamięci. Chcemy też aby to właśnie ten serwer był wyznacznikiem poziomu na polskiej scenie RolePlay. Ekipa została wybrana starannie i jest do waszej dyspozycji 24/7 na komunikatorze Discord.


                                                                             

http://i.imgur.com/Ijixamw.jpg

Grupy przestępcze zostały podzielone na cztery rodzaje tak by były od siebie zależne i mogły współpracować. Gangi, które rozprowadzą narkotyki, mafie zapewniające dostęp do broni, szajki zasilające broń w amunicję oraz ściganci, którzy zadbają o dostarczenie części do tuningu aut oraz dodatków jak nitro czy hydraulika. Zakładając organizację przestępczą, to jej lider omawia w aplikacji wszelkie założenia, uprawnienia i zasady. Nadano ogromne przywileje w związku wybranymi grupami przestępczymi, dlatego też wymogi są znacznie większe, a błędy i wykroczenia zostaną surowo ukarane. Każda z grup ma oflagowane skiny, które nie pozwolą na to by szef restauracji biegał w ubraniu gangstera z ganton czy też gangster nie biegał w ekskluzywnym garniturze mafiozy. Freelancerzy także znajdą swoje miejsce wśród skryptu. Będą oni mieli możliwość wykonywania FCK na zlecenie po otrzymaniu stosownego ticket'u i obserwacji ofiary, a także zajmą się handlem rękawiczkami, które nie zostawią śladów biometrycznych po zabiciu, zaopatrzą organizacje w linę, bez której nie będzie można nadać przetrzymania osobie porwanej, rozprowadzą trucizny, które będą wbijały czasowe bądź całkowite CK. Postaramy się również o to, aby regulamin organizacji był możliwie jak najkrótszy, a interwencje opiekuna były czymś wyjątkowym.
Dla przyszłych przestępców tworzymy dodatkowe skrypty, które z pewnością urozmaicą grę. Pierwszym z nich są systemowe napady. W nich to grupa może napaść na jeden z czterech losowo wybranych budynków. Skradziony towar na chwilę obecną może sprzedać zleceniodawcom. Każdy z dostępnych w grze narkotyków ma inne działanie. W grze dostępne są również cornery, o które gangi stoczą niejedną potyczkę. A skoro już o gangach mowa - stworzony został specjalnie dla nich skrypt tagowania. W nim to osoba tagująca tworzy wedle własnego upodobania napis wraz z kolorem, w jakim ma być. W obiegu będą również łomy, jak i ładunki wybuchowe, bez których drzwi nie zostaną otworzone.
Dodatkowo przygotowany z myślą o organizacjach przestępczych system kanałów pod miastem na pewno posłuży nie raz jako szlak przemytu nielegalnych towarów. Przygotowane w nich miejsca mogą ulec przejęciu przez organizacje, w wyniku czego stanąć się mogą meliną, w której schronienie znajdzie nie jeden bandzior.


                                                                                                           

http://i.imgur.com/wVV2Jnn.jpg


Trudno by nazywany przez większość typowy kowalski z piekarni zarabiał tyle samo co policjant narażający życie czy dziennikarz. Służbę można odbywać także poza budynkiem, jeśli jej przedstawiciel na to zezwoli. Organizacja urzędu nie będzie u nas tymczasowo działać jako grupa, ponieważ nie cieszy się ona zbyt wielką aktywnością i lepiej będzie zastąpić jej pracowników zwykłymi botami, które będą wykonywać czynności urzędników. Co do samego rządu wybierzemy burmistrza, który luźną ręką wraz z opiekunem organizacji porządkowych będzie organizował eventy czy też rozdawał dofinansowania dla potrzebujących przedsiębiorstw. Rezygnujemy z normalnego urzędu z różnych przyczyn - nijaczenie postaci przez wysoko postawione osoby, zaniedbywania, brak urzędników oraz niechęć do wspólnego odgrywania na linii polityk - cywil.


                                                                                                           

http://i.imgur.com/gtjP77A.png


Wiele dni zajęło dokładne przeanalizowanie oraz spisanie zasad funkcjonowania obiegu pieniądza w naszej wirtualnej społeczności. Ekipa podjęła pewne decyzje, które chcielibyśmy Wam dziś zaprezentować.
Obecnie na większości serwerów obowiązuje system tak zwanego /duty - jest to służba konieczna do otrzymania wypłaty. Sądzimy iż jest to koniecznością, gdyż rozwiązania sprzed kilku lat powodowały wiele naruszeń - brak aktywności w biznesach, a także odbieg od realiów. Nikt nikogo nie zmusi do pracy w biznesie, jednak chcąc coś osiągnąć należy także się poświęcać. Trzeba również wprowadzić podział dotacji - oczywistą sprawą jest, że redaktor powinien zarobić więcej niż przeciętny Kowalski stojący za ladą w barze.


    Frakcja - 500$
    Biznes - 300$
    Organizacja - 100$

Członek danej grupy otrzyma pełną wypłatę po przepracowaniu 30 minut. Służba łączna 15-29 minut wiąże się z otrzymaniem połowy ustalonej pensji. Wychodząc na przeciw graczom, którzy notorycznie omijają system AFK wprowadzamy blokadę postaci za nieodegranie akcji RP. Jeżeli gracz poprosi przykładowo o zapiekankę i nie uzyska odpowiedzi do 3 minut, a osoba sprzedająca nie ma nad głową statusu AFK ma prawo złożyć raport na danego gracza, który zostanie odpowiednio ukarany.


http://i.imgur.com/o49efec.png


1. Gastronomia - chcąc napełnić swój pasek zdrowia, należy udać się na posiłek do pobliskiej restauracji, kawiarni, czy baru. Przedstawiany cennik będzie reprezentował listę dań wraz z opłatami za nie. Cena jest także wskazówką dotyczącą ilości punktów związanych z regeneracją hp. Dania dzielą się na trzy rodzaje:


    posiłek mały (7$ w hurtowni)
    posiłek średni (10$ w hurtowni)
    posiłek duży (13$ w hurtowni)

Uprawniony członek, będzie zamawiał któryś z wyżej wymienionych kategorii jedzenia ustalając przy tym cenę minimum o dolara wyższą niżeli ta nałożona w hurtowni. Każdy pracownik otrzyma dziesięć procent od sprzedanego posiłku co napędzi gospodarkę serwera. Wyświetli się także pole do wpisania nazwy, sprzedawanego przez pracowników produktu - nie ma tutaj problemu z tym, że czegoś nie ma na magazynie, bo to Ty decydujesz co chcesz zjeść a pracownik wpisuje to w nazwę przedmiotu. Podczas wysyłania oferty, klient otrzyma również w nazwie informację dotyczącą rodzaju, np: Pączek [PM] - posiłek mały.

Komenda:


    /o posilek [gracz] [cena] [rodzaj (1 - mały, 2 - średni, 3 - duży)] [nazwa posiłku]

2. Siłownia - dotychczas odwiedzając budynek z salą do ćwiczeń, ilość przyrządów była nieograniczona - świadczyły o tym zakupione obiekty. Postanowiliśmy to zmienić, gdyż nawet w realnym życiu mamy siłownie mniej i bardziej rozbudowane. Lider tego typu biznesu musi za pewną sumę pieniędzy nabyć konkretne przedmioty, które rozstawi na strefie siłowni, aby klienci mogli z nich skorzystać. Rozwiązanie to spowoduje także normalizację pomiędzy innymi przedsiębiorstwami, gdyż do poprawnego funkcjonowania należy dać wkład własny, by później można było czerpać zyski. Gracz zakładający nową postać, startuje z wybraną ilością jednostek siły. Pomysł z procentami nie sprawdził się w poprzedniej odsłonie dlatego, że każdy nawet "umięśniony" człowiek może być silny lub silniejszy. Zakupując karnet, gracz może nabić maksymalnie pięć punktów dziennie, na obojętnie którym rodzaju sprzętu. Tutaj znowu zaskoczenie dla graczy używających botów! Przy podniesieniu sztangi czy też hantli trzeba będzie wciskać randomowe przyciski, które będą wyświetlały się na ekranie. Wprowadzamy również sztuki walk, które będą dostępne dla każdej postaci.

Komendy:


    /o karnet [gracz] [cena]
    /o styl [gracz] [rodzaj] [cena]

3. Warsztat - skrypt przedstawiający pracę mechanika nie jest odrębną kwestią, gdyż w większości serwerów występuje on w podobnej formie. Pracownik firmowego garażu korzysta z magazynu, wyciągając daną część, którą później montuje klientowi. Postanowiliśmy jednak ustanowić czas naprawy, w zależności od stanu i przebiegu pojazdu (dotyczy silnika), a także rodzaju wymienianej części (np. zderzak, maska, etc). Z pewnością denerwującym jest oczekiwać tyle samo sekund na montaż nowej lampy, co kilku drzwi.

Komendy:


    /o naprawe [gracz] [cena robocizny]
    /o tankowanie [gracz] [rodzaj - 1: benzyna; 2: diesel; 3: gaz] [ilość litrów]
    /o malowanie [gracz] [kolor 1] [kolor 2] [cena]
    /montuj [maska, bagaznik, lewedrzwi, prawedrzwi, swiatla, opony, panele, alarm, immobilizer, audio, szyby (przyciemniane), gaz (montaż gazu)]

4. Ochrona - chcąc usprawnić skrypt tego biznesu, postanowiliśmy wprowadzić dodatkowe komendy, umożliwiające zachęcenie graczy do korzystania z usług firm ochroniarskich. Lider biznesu może za cenę 1500$ zakupić drzwi antywłamaniowe, które automatycznie spowodują zablokowanie możliwości wyważenia. Tym samym, w ręce służb porządkowych trafił przedmiot jakim jest C2, pozwalający na otwarcie zamkniętych drzwi.
Drugą opcją dla tego typu firmy jest montaż systemu przeciwpożarowego - z pewnością wydanie 2500$ bardzo się opłaci, gdyż w przypadku podpalenia własności, wszelkie służby zostają automatycznie poinformowane o płonącym lokalu wraz z informacją o miejscu pobytu. Kolejnym podpunktem przypisanym pod w/w system, jest zwiększenie czasu potrzebnego do kompletnego spalenia. Ostatnim i chyba najważniejszym punktem jest nadawanie tygodniowej ochrony dla właściciela lokalu, a także montowanie kamer. By biznesy ochrony mogły śmiało zarabiać kwota minimalna za ochronę lokalu jest skryptowo ograniczona do nie mniej niż 500$.

Komendy:


    /o sp (system przeciwpożarowy) [gracz] [cena robocizny]
    /o sa (system antywłamaniowy) [gracz] [cena robocizny]

5. Taxi - taksówki nie cieszyły się dużą popularnością ze względu na system busów, funkcjonujących na przystankach pod komendą /bus. Chcąc zapobiec takowym działaniom, postanowiliśmy ograniczyć nieco możliwości tej opcji.
W przypadku, gdy na służbie biznesu będzie jakaś osoba, skrypt zabroni wpisywania wyżej wymienionego polecenia, z powodem o aktualnie przebywających w pobliżu kierowcach. Dzwoniąc po taksówkę, pracownik otrzyma odpowiednie zgłoszenie z informacjami o położeniu i numerem telefonu zamawiającego.

Komenda:


    /o rachunek [gracz] [cena za 100m]

6. Apteka - straszna słaba aktywność medyków przekonała nas, że musimy wymyślić coś, co ominie tą frakcję. Postawiliśmy wszystko po raz kolejny na biznes prowadzony przez graczy. W aptece będzie można przejść etap hospitalizacji i będzie on dwa razy tańszy niż w szpitalu. To kolejny ukłon w stronę graczy z naszej strony i pomysł na robienie pieniędzy w naszym wirtualnym świecie.

Komenda:


    /o hospitalizacja [gracz]

7. Salon gier - chcąc urozmaicić biznes jakim była loteria tworzymy w jej miejscu salon gier. Będzie łączył on funkcje kasyna, loterii i tytułowego salonu gier hazardowych. Przed graczami stawiamy usprawniony skrypt loterii oraz automatów do gry. Wszystko to zostanie stworzone w odpowiedni sposób by osoba wygrywająca była jak najmniej narażona na to, że padnie ofiarą oszusta.

Komenda:


    /o kupon [gracz] [cena] [liczba]

Zachęcamy do odwiedzin:
YT: https://www.youtube....XfIXp4uoQKZuLg/
WWW: https://compton-rp.pl/

Planowany start projektu: 14.08.2016 godzina 20.00 - zapraszamy!
To tylko mały przedsmak tego co mamy Wam do zaoferowania. Zapraszamy do odwiedzania naszego forum, które właśnie wystartowało i pisania swoich propozycji dotyczących serwera! Ujrzycie tam także najnowsze informacje, które na pewno zachęcą Was do rozgrywki. Pozdrawiamy!

Ostatnio edytowany przez LuuK (2016-08-10 11:18:17)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.sesja.pun.pl www.ls-mods-2011.pun.pl www.zrom.pun.pl www.comfon.pun.pl www.kzpol.pun.pl