Świat roleplay

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2015-09-07 17:07:13

Ninja Wiewiórka

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2015-09-07
Posty: 1
Punktów :   

[RP] SA;MP - High life role play

High Life Role Play
opis gamemodu oraz jego przyszłych funkcji.


Nasz skrypt powstawał z myślą o przyszłym rozwoju i przyjaznej funkcjonalności dla gracza i nie tylko. Posiadamy wiele rozbudowanych systemów, niektóre są jeszcze w fazie tworzenia i pojawią się w kolejnych wersjach gamemodu. Temat ten zawierał będzie szczegółowy opis funkcji i możliwości.


POSTACIE

Konta są tworzone poprzez panel gracza, każda z postaci jest przypisana pod naszego użytkownika na forum. Logować się do gry można z dowolnego nicku, który oczywiście poprzednio został przypisany do naszego konta. Autoryzacja przebiega poprzez podanie hasła, jakie posiadamy na naszym forum. Wszystkie dostępne postacie zostają wyświetlone zarówno w grze jak i w panelu gracza w profilu. Gracz ma możliwość podglądu statystyk podczas wyboru. Postacie, które są uśmiercone, również będą widoczne, lecz nie będzie można z nich korzystać. Prezentują one jedynie nasze wcześniejsze osiągnięcia. Warto wspomnieć o tym, iż dodawanie nowego charakteru odbywać się będzie jedynie przez panel gracza. Rejestracja w grze będzie niemożliwa. Dzięki połączeniu wielu postaci w jedno globalne konto, udostępniamy możliwość zmiany postaci podczas gry. Kwestia spawnu postaci jest tutaj dość przejrzysta. W momencie, gdy ostatnia aktywność wyniosła mniej niż 6 godzin, wtedy pojawimy się w tym miejscu, gdzie wyszliśmy z gry. W przeciwnym wypadku nasza postać powróci na domyślny spawn, czyli spawn grupy lub domu.


GRUPY

Występuje podział w grupach na frakcje, organizację, biznesy (w trakcie) oraz partie polityczne. Każda z nich posiada rozbudowany panel zarządzania. Posiadamy unikalny system, który pozwala na dokonanie praktycznie wszystkich akcji na pracownikach, rangach, skinach czy też pojazdach. Jako gracz, można przynależeć do każdej z tych grup.


DOMY

Dość ważna materia, którą należy posiadać na serwerze. W domu możemy robić dosłownie wszystko. Wnętrza domów są z początku puste, co oznacza, że ktoś musi się zająć dekoracją. Można to zlecić znawcom, czyli firmie dekoracyjnej lub urządzić swoje cztery kąty samemu.W mieszkaniu możemy trzymać cenne przedmioty, jak również pieniądze. Posiadając odpowiednie dodatki takie jak sejf czy szafy, jesteśmy w stanie pomieścić tam wiele rzeczy. Będąc właścicielem domu, ponosimy odpowiednie koszty, w zależności od intensywności korzystania z niego. Opłaty typu prąd muszą być zapłacone we wskazanym terminie przez system. Komunikat o rachunkach pojawi się automatycznie, gdy trzeba będzie uregulować płatności. Jednak nie trzeba pokrywać wszystkiego z własnej kieszeni. Każdy dom może być wynajęty dowolnej liczbie osób, o ile pozostali lokatorzy wyrażą na to zgodę. Właściciel powinien rozsądnie prowadzić swoją politykę domową wobec innych. System pozwala na eksmisję w trybie natychmiastowym, jeżeli wystąpi taka konieczność. Panel gospodarza pozwala również na dokładne sprawdzenie stanu domu. Znajdują się tam wszelkie potrzebne informacje, aby móc w pełni korzystać z dobytku. Warto wspomnieć o tym, że można posiadać wiele domów.


POJAZDY

Czym byłby obywatel bez czterech kółek? System pojazdów pozwala na posiadanie wielu aut, w zależności od tego, czy posiadamy wolne sloty. Nałożone jest ograniczenie na liczbę pojazdów, jaką możemy dysponować. Standardowo są to 3 pojazdy. Limit ten można zwiększyć poprzez dokupienie pakietu za punkty premium. Dodatkowo system obostrza możliwość spawnowania wszystkich aut. Z technicznego punktu widzenia, w momencie, gdy każdy z graczy stworzyłby swoje 3 lub 4 pojazdy, moglibyśmy przekroczyć odgórny limit serwera. Na ten moment ta suma stworzonych aut na gracza wynosi 5. Tyle odnośnie ograniczeń. System pojazdów posiada obecnie podstawowe możliwości co do tuningu, to znaczy, że jest ustalony zestaw części, jaki możemy zamontować do auta. Taki tuning można wykonać w warsztacie mechanika. Poszczególne modele posiadają swoje pojemności baków paliwa. Autem może jeździć każdy o ile jest ono otwarte i odpalone. Każdy pojazd może być zamykany przez posiadacza kluczyków. Kluczyki mogą być pożyczane lub powielane w odpowiednim miejscu. Nie ograniczamy graczy co do kwestii prowadzenia pojazdów bez prawa jazdy. Jest to tutaj możliwe, a konsekwencje pozostawiamy kontroli drogowej. Każdy pojazd powinien posiadać tablicę rejestracyjną. Jest ona wyrabiana w Urzędzie Miasta. Za odpowiednią dopłatą istnieje możliwość wydania indywidualnej tablicy z własną nazwą. W przypadku sprzedaży pojazdu, powinno się stworzyć odpowiedni akt sprzedaży i dostarczyć go do urzędu.


BW

Gdy postać jest na skraju wyczerpania czyli jest pobita, wpada w stan nieprzytomności. Dzieje się to tylko wtedy, gdy nasza śmierć była by czymś uzasadniona np. upadek z wysokości czy po prostu bójka lub postrzelenie. W tym stanie nie możemy poruszać się postacią, a jedynie dokonywać opisu akcji IC, czyli możemy używać /me oraz /do. BW w zależności od sposobu śmierci posiada różne okresy trwania. Najlżejszym przypadkiem będzie upadek z wysokości, za to najcięższym jest postrzał i wypadek samochodowy. Stan ten może zostać zmieniony poprzez interwencję lekarzy, jeżeli jednak tak się nie stanie, będziemy zmuszeni oczekiwać na pomoc innych ludzi. Druga opcja jest gorsza, gdyż po wybudzeniu postać będzie posiadać zaburzenia głowy i nie tylko. Występować będzie dalsze krwawienie. Gdy sytuacja się nie poprawi, a obrażeniami nie zajmą się specjaliści, system będzie mógł dokonać uśmiercenia. Jest to wyjątkowa sytuacja i dojdzie do niej tylko wtedy, gdy na serwerze będą dostępni lekarze, a w pobliżu znajdą się jacyś ludzie. Nie warto lekceważyć objawów - system wyświetli odpowiednie powiadomienie, gdy będzie bardzo źle.


GANGI

Jako, że głownie stawiamy na klimat gangów i mafii, to ich rola jest tutaj znacząca. Gangi kontrolują strefy, na których mogą handlować ziołem. Pierwsza kwestia to strefy gangów. Całe South Central jest podzielone na wiele stref. Kontrolować je mogą jedynie te gangi, które o nie walczyły między sobą. Oczywiście system zezwala na ciągłe walki, lecz z drobnymi ograniczeniami. Strefa, która była niedawno atakowana, tj. 24h, nie może być ponownie pod wpływem agresji. Atak można przeprowadzić jedynie wtedy, gdy spełniony jest warunek co do liczby członków gangu kontrolującego. Zależy to przede wszystkim od wielkości strefy. To samo musi być spełnione ze strony agresora. Korzyści z posiadanie strefy są różne. Główna z nich to codzienny przypływ pieniędzy za kontrolę danej strefy. Co ważne, dilerzy amatorzy, a więc tacy, którzy nie są w gangach, mogą dilować jedynie na strefach. Oznacza to, że system automatycznie pobierze niewielką prowizję od sprzedającego. Gang powinien uważać na takich ludzi i dbać o to, by sprzedawać trafny towar.


MAFIE

Zorganizowane grupy przestępcze, które głównie prowadzą czarny rynek. To właśnie mafie dysponują bronią i decydują o tym, komu ją sprzedadzą. Wszelkie wymuszenia na biznesach należą do nich. Napady na banki, konwoje i prywatne osoby - to główna kwestia tej grupy. Systemowo każda mafia może przyjmować zlecenia zabójstw na różne osobowości. Mafie wyposażone są w potężne narzędzia zbrodni. Wszystkie kradzieże są tutaj dozwolone. Warto wspomnieć o możliwości podpalenia budynków i uśmiercania postaci.


PLANTACJE

Być może jedyny taki system, gdzie grupa lub jednostka może założyć własną plantację zioła. Jest to nielegalny sposób pozyskania najlepszej jakości narkotyków, które sięgają najwyższe ceny czarnego rynku. System ten polega na wyznaczeniu danego obszaru ziemi, gdzie rosnąć będą konopie. Jest to dość spektakularny efekt działania, gdyż krzaczki pojawiać się będą w różnych miejscach na wyznaczonym wcześniej obszarze. Uprawę należy pielęgnować, a więc podlewać i dbać o to, by nikt nie odkrył tego miejsca. Każda plantacja posiada swoje zaplecze, czyli budynek, w którym przede wszystkim gromadzi się towar. Występują tutaj magazyny, szopy oraz specjalne nawozy. System jest na tyle rozbudowany, że posiada aż 10 stopni rozwoju każdego z narzędzi. Magazyn pozwala na pomieszczenie większej ilości zioła. Szopa odpowiada za gromadzenie narzędzi do pracy dla zbierających. Przyśpiesza ona zbieranie. Ostatnim elementem plantacji jest nawóz, a więc przyśpieszenie wzrostu konopi. Ważne jest, by rozsądnie ulepszać każde z funkcji. Po zbiorach i późniejszym przetworzeniu, towar można pakować i rozwozić do dilerów. Wszystko zależy od tego, jaką formę działalności przebierze właściciel.


POŻARY

Wywołać pożar można na różnorakie sposoby. Jednym z nich jest użycie miotacza ognia w środku budynku. Podpalać można obiekty i budynki. Czas, z jakim należy podpalać jest adekwatny do rozmiarów - w przypadku obiektów. Budynki zaś trudno podpalić, gdy jesteśmy sami, dlatego planując pokaz ogni, należy zebrać odpowiednią ekipę. System pożarów posiada też system anty-pożarowy, a więc istnieje możliwość instalacji zraszaczy w pomieszczeniach. Jest to ważny element, jeżeli dbamy o to, by nasza własność przez przypadek i nieporozumienie, nie stała się celem podpalaczy. Aby jednak system nie był aż tak odporny na agresorów, istnieje możliwość popsucia tychże zraszaczy. Jest to robota dla znawców, którzy znajdują się w szeregach mafii. Po tym jak pożar powstanie, z budynku zaczną unosić się gęste dymy oraz miejscowe wybuchy, które wskazują na naruszenie konstrukcji. Jeżeli w danym czasie straż nie ugasi pożaru, budynek może ulec zawaleniu. Skutkować to będzie brakiem możliwości korzystania z wejść, a remont będzie kosztowny. Jak wcześniej było wspomniane, straż ma przywilej gaszenia poprzez gaśnicę, wóz strażacki oraz helikopter. Każde z wymienionych narzędzi, kolejno ma większą siłę zwalczania ognia. Pamiętać tutaj należy o tym, że każde ze sprzętu wymaga środka gaśniczego. W przypadku pojazdów, jest to woda, która źródło ma w hydrantach przyulicznych.


STRZELNICA

Na samym początku nasza postać w najniższym stopniu posiada umiejętność władania bronią. Może się to zmieniać poprzez uczęszczanie na strzelnicę. Oczywiście nie każdy może tak zrobić. Jedynymi osobami, które legalnie mogą posiadać broń, to te, które posiadają zezwolenie od komendanta policji oraz wszelkie służby porządkowe. Strzelnica jest miejscem, gdzie w kilku etapach podszkolimy swoje umiejętności. System wprowadza podział na różne typy broni. Jest ich dokładnie 10. Etapy są 3, a każdy z nich w jakimś stopniu polepsza nasze władanie bronią.


PARTIE
Polityka to codzienność. Na serwerze posiadamy system partii politycznych. Zezwala on na stworzenie ugrupowania, które z początku potrzebuje 3 osób, aby ono powstało. Decyzję o zawiązaniu partii podejmuje prezes sądu - to do niego należy kierować swoje wnioski. Każda z partii posiada wygodny panel zarządzania swoją polityką. Mowa tutaj o kampaniach. Do dyspozycji są 3 typy reklamy. Mogą być to ulotki, które roznoszą członkowie partii, lub ogłoszenia radiowe - jednorazowe albo cykliczne. Każda z tych form potrzebuje określonego hasła wyborczego. Partie mają do dyspozycji 5 wersji na swoje hasła. Dodatkowo system ten pozwala na określenie różnych akcji. Jest to akcja zbierania podpisów na kandydata, referendum bądź też petycję. Przy każdym z tych typów wymagana jest odpowiednia ilość podpisów obywateli. W interesie członków partii jest przeprowadzenie takiej zbiórki. System jest całkowicie zautomatyzowany - pozwala na zbieranie podpisów tylko od tych osób, które jeszcze nie widnieją na liście przy danej akcji. Partie są nieodrębną częścią rządu w Los Santos.


Przewidywana data startu: 12.09 (sobota).


Niebawem: uzaleznienie, przedmioty, narkotyki, powiadomienia, osiągnięcia, biznesy

Adres 4um: hl-rp.pl

Adres SA;MP: Już niebawem

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.liga2009mro.pun.pl www.zwierzecerp.pun.pl www.pokemonots.pun.pl www.help-forum.pun.pl www.goldenarmy.pun.pl