Świat roleplay

Opis forum


#1 2016-12-18 16:17:59

Game4us

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2016-12-18
Posty: 1
Punktów :   

Game4us RolePlay

http://i.imgur.com/mAwd5m8.png


1# Dzień dobry wieczór!


Witajcie na game4us.pl!

W końcu nadszedł ten dzień, w którym upubliczniamy forum. Oczywiście to nie wszystko. Obecnie skrypt gry jest w większości gotowy, lub prawie gotowy - jak kto woli - więc zamknięte beta testy nie będą posiadać dłużej tego statusu. Otworzymy je najpóźniej za równe dwa tygodnie od dziś, tj. 23.12.2016r o godzinie 18:00. Większość osób wróci już wtedy ze szkół, czy pracy, więc będą mogły uczestniczyć razem z nami w sprawdzaniu, czy wszystko jest dopięte na ostatni guzik - tak jak obiecywaliśmy! Chcemy również przeprosić 575 osób, które straciły nadzieję 23 listopada 2014 roku. Tym razem pierw udowodnimy, że wszystko jest gotowe by rozpocząć prawdziwą rozgrywkę. Teraz czas opisać ciekawsze aspekty możliwości serwera.



Czemu tak mało?

Obecnie przygotowujemy forum, piszemy regulaminy, uzupełniamy aplikacje. Najpóźniej dziś o 23:59 zostanie upubliczniony regulamin forum, gdzie do tego czasu proszę o zachowywanie się kulturalnie, przestrzeganie netykiety i takie tam. Średnio co kilka dni będzie pojawiał się news, w którym będziemy pokazywać betatesty. Wyżej zostało napisane, kiedy zostaną otwarte "najpóźniej", to znaczy do kiedy dajemy sobie czas na przetestowanie we własnym gronie skryptu, przygotowanie bazy danych pod serwer i inne drobnostki.



2# Trochę tego i owego

O nas, ekipie

Jesteśmy młodym zespołem - nie mylić z dziećmi - posiadającym ambicje i chęci podjęcia wyzwania, jakim jest integracja społeczeństwa Role Play. Mamy zamiar stworzyć dla Was, graczy, nowe miejsce do popisu, które będziemy nadzorować i kierować na odpowiedni tor. Dobrze wiemy, że rzucamy się na głęboką wodę, bo w tę grę grają głównie osoby z przedziału wiekowego 12-26 lat, gdzie czasem ciężko będzie im nawiązać konwersacje, akcje - ale po to jesteśmy my, by w razie niepewności czy problemów móc pomóc. Nasz dość surowy regulamin będzie odpowiednio 'nagradzał' graczy, którzy chcą być ponad nim. Na game4us.pl nie spotkacie czegoś, co popularnie zwane jest "kolesiostwem", czyli w skrócie i wolnym tłumaczeniu - znajomi mają łatwiej. Oczywiście pisząc to mam na myśli administrację, bo to co tworzą gracze In Character, to jest ich własny wirtualny świat, którego oni sami są reżyserami. Po pierwszym tygodniu prawdziwej gry możecie spodziewać się naboru w nasze szeregi.



Siła postaci

Teraz bicie dżuli na siłowni zacznie nabierać sensu. Obecne formy treningu to ławeczka oraz hantle. Przy nieaktywności fizycznej na siłowni dłuższej niż tydzień, nasza postać powoli słabnie. Siła gwarantuje nam trzy statusy obok nazwy ułożone chronologicznie - wysportowany/a (3200), muskularny/a (3400), umięśniony/a (3600). Już z uzyskaniem pierwszego statusu będziemy mogli wyważyć drzwi kopniakiem - co by zaoszczędzić pieniążki grupy na amunicję typu LockBuster, o ile drzwi nie są pancerne i jesteśmy w grupie porządkowej. Każde dżule zwiększają "pojemność" naszej postaci, czyli to od czego jest zależne ile może ona unieść przedmiotów.



Godziny szczytu

Podczas godzin szczytu - czyli pomiędzy godziną 15 a godziną 21 - będzie można kupić przedmioty czy pojazdy taniej o kilka procent od pełnej ceny. Między tymi godzinami będzie można również otrzymać podwojone cogodzinne punkty gPoints - dla zwykłego użytkownika 20, a dla donatora 30. W tych godzinach punkty Drive Thru zostają wyłączone, a próby skorzystania z nich wywołają stosowny komunikat. Oczywiście ma to na celu wzmożenie aktywności biznesów w tych godzinach i zachęcania Was do kreatywnej rozgrywki. Zadania od aktorów również zostają na ten czas wyłączone


3# Strach się bać (+ konkurs!)


Grupy

Nie licząc grup pierwotnych, początkowych, będzie można je stworzyć samemu. Wystarczy wykupić takową usługę za pomocą gPoints uzbieranych w grze. Punkty gPoints są przypisywane do konta globalnego po przegraniu jednej godziny na postaci do niej przypisanej. Grupa świeżo po stworzeniu będzie działać jak rodzina - będziemy mogli przechowywać pieniądze na wspólnym koncie, współdzielić pojazdy, budynki. Aby uzyskać uprawnienia, w zależności od oczekiwań będziemy musieli odpowiednio zadziałać. By stworzyć przedsiębiorstwo, będziemy musieli udać się do urzędu miasta i zarejestrować firmę jednocześnie otrzymując uprawnienia w zależności od typu, np. gastronomia, warsztat, siłownia. By stworzyć grupę przestępczą, wystarczy grać swoje, oraz czekać aż gamemaster doceni Waszą grę i nagrodzi uprawnieniami do takowej grupy.



Pojazdy

Zrezygnowaliśmy z pojazdów startowych jednocześnie zwiększając trochę wartość portfela na początku gry. Po pierwszych trzech wypłatach (czyli dniówka z trzech grup) z pewnością każdego będzie stać na rower, a w ciągu tygodnia na auto (z salonu). Standardowe komponenty dla każdego - wizualne dostępne w SA:MP; immobiliser; alarm; system audio; lpg; - oraz dla montażu grup przestępczych zmotoryzowanych - nitro; neony. Poszerzyliśmy możliwości warsztatu o wymianę oleju, comiesięczny przegląd techniczny (tak, tak, będzie można dostać mandat za brak przeglądu). Dostępne są także części wizualne pojazdów (tylko lądowych) takie jak maska, bagażnik, czy lewa przednia opona. Stan pojazdu (jego "życie") będzie odpowiadało tylko za to, czy pojazd się dymi, czy nie. No i oczywiście nie wliczając w to szansy na pomyśle uruchomienie silnika. Jego wizualne obrażenia odpowiadają wyżej wymienionym komponentom, które można wymienić na nowe w warsztacie. Przy zamówieniu pojazdu z salonu będziemy musieli poczekać (w zależności od jego klasy i naszego szczęścia) od kilku godzin do maksymalnie trzech dni.



Budynki, wnętrza, strefy

Ceny budynków będą zależne od ceny gruntu i wielkości budynków. Budynki możemy podzielić na małe (szopy, przyczepy, małe domki), średnie (bloki, większe domki), duże (apartamentowce, długie, duże budynki). Co jakiś czas pracownicy Los Santos Government będą stawiać ogłoszenia o sprzedaży budynku - pickupy z możliwością kupna. Co trzeba zrobić by taki budynek kupić? Wystarczy kliknąć enter. Automatycznie po kliknięciu system zabiera nam pieniążki z konta i jesteśmy jego właścicielami. Do każdej postaci jest przypisane darmowych 100 obiektów i 10 etykiet. Możemy to przypisać do strefy czy budynku. Teraz coś co powinno Was ucieszyć. Możecie sami tworzyć drzwi dla siebie. Wystarczy wpisać /drzwi stworz - i wybrać wielkość budynku. System automatycznie obliczy cenę jaką będzie trzeba zapłacić za "taki budynek, w takim miejscu". Jeżeli będzie Was stać, budynek zostaje stworzony oraz zostajecie jego właścicielami, jeśli nie, to czynności są anulowane (kwota za każdym razem będzie taka sama). Co by budynki nie były łatwym celem złodziei także otrzymały jakieś dodatki, są to chociażby - alarm; wizjer/domofon; drzwi antywłamaniowe; system przeciwpożarowy; bramki metalowe; system audio.



Konkurs - polecenia

Moduł poleceń został aktywowany. Co to oznacza? Konkurs potrwa do końca betatestów, chodzi w nim o to, aby jak najwięcej osób dowiedziało się o naszym serwerze. Mamy aż pięć miejsc zwycięskich (im więcej punktów poleceń tym lepiej), gdzie w puli nagród możemy śmiało wymienić GTA V (PC, Steam gift), skin do gry Counter Strike: Global Offensive (USP-S, Orion, minimal-wear), konto premium (30 dni), oraz gPoints'y w ilości losowej.



4# Aktorzy, przestępstwa


Meldunek

Częstym problemem na serwerach Role Play był brak meldunku i wiele bezdomnych postaci, które pomimo tego dalej grały dla przykładu 20 letniego, bogatego Włocha. Tutaj system blokuje niektóre nasze możliwości dopóki nie będziemy mieli meldunku. Możemy pod to podciągnąć chociażby brak możliwości zamówienia pojazdu z salonu. Meldunek w hotelu jest możliwy do 24h (premium 48h) gry na danej postaci. Przy grze po dwie godziny na dzień daje to aż 12 dni - nawet 12 wypłat. To wystarczająco by zakupić sobie mieszkanie - jak dobrze pójdzie nawet tani pojazd! Przecież w realnym życiu najpierw kupujemy mieszkanie, zanim kupimy auto, co? Meldunek można uzyskać poprzez: zameldowanie w hotelu; kupno mieszkania/domu; wynajem mieszkania/domu. Oczywiście nadmierne meldunki poprzez irracjonalny wynajem jak na przykład 10 osób na dwu pokojowe mieszkanie będzie karane ze wszystkich stron.



Pożary, zadania EMS

Powszechnie wiadomo, że medycy jak i straż pożarna nie mają za dużo co robić w dzień jak i w nocy. Z tego typu grupą jest najmniej interakcji - choć moim skromnym zdaniem zabawa jest ciekawsza. Co by wyjść kolejny raz z pomocną dłonią dla graczy, oraz by tym drugim urozmaicić rozgrywkę - pożary mogą wzniecić się same (o ile budynek nie jest wyposażony w zraszacze, lub nie mają one atestu). Aby pożar wzniecił się sam, na służbie grupy EMS musi być co najmniej 4 graczy na służbie. Częściej niż pożary budynków, będą pojawiały się losowo podpalone kosze na śmieci, worki, lub inne w lokacji Los Santos. Oczywiście będzie możliwe zrobienie tego manualnie za pomocą zapalniczki z benzyną, koktajlu mołotowa, czy być może innych przedmiotów.



Napady, rabunki, przemyt

Omijając faktyczne, rzeczywiste napady na graczy i ich majątki, nieruchomości, czy ruchomości, możemy również uwzględnić systemowe 'zadania' od anonimowych informatorów. Może to być napad, rabunek, czy przemyt. Aby rozpocząć wykonywanie zadania, trzeba zwerbować grupę, która się nim zajmie - niekoniecznie z członków swojej organizacji. Wypadałoby również ustawić procent zysków, jaki kto weźmie na koniec (inspiracja GTA V). Kolejne informacje wyświetlane zostają w specjalnym oknie przywódcy grupy (Dlaczego tylko jemu? A tylko po to, by urealnić rolę informatora). Pod koniec akcji zysk z niej zostaje podzielony wedle wcześniej ustalonego procentu. Nie będą to oczywiście czysto-zarobkowe zadania, policja może zostać zaalarmowana.



Gry, słaba aktywność

W przypadku niskiej aktywności graczy zdarza się, że na serwer wchodzą pojedyncze osoby, które po chwili się nudzą - bo jak to grać samemu. Z historii Role Play wiemy, że wtedy mogą im poprzestawiać się klepki. Znajdziecie tutaj boiska do gry w koszykówkę, bilard, maszyny wrzutowe. Gdy chcemy potrenować swoje możliwości, niekiedy nie mamy z kim. Tutaj nie potrzebujecie drugiej osoby, by rozpocząć grę. Naturalnie nie możemy trenować umiejętności wrzucania dolara do maszyny, ale zawsze możemy spróbować podwoić nasze oszczędności, tudzież macie kolejny plan na życie swojego charakteru. Na serwerze w przypadkowych miejscach można spotkać mieszkańców - aktorów - od których możemy dostać jakieś zadanie, za które możemy otrzymać jakiś przedmiot czy gotówkę. Nie jest to kolejny sposób na zarobek życia, ale sposób na zabicie nudy, czy czasu w oczekiwaniu na coś lub kogoś.


5# Ostatni tydzień

Bugfixy, optymalizacja

Obecnie skrypt jest w dalszej fazie wykrywania bugów, które właściwie nie występują, a przynajmniej nie możemy żadnego znaleźć. Prawdopodobnie otworzymy beta testy na dniach w następnym tygodniu, w tej chwili skupiamy się na dopracowaniu Anty Cheat'a. Usprawniane są także poprawki estetyczne, poprawiane są błędy słowne, literówki i inne.



Co zostało zrobione przez ostatni tydzień?

Wedle mojego changelog'a, zostało zrobione: prędkość maksymalna każdego pojazdu (tzw. vmax, w tym rowerki 30km/h); tworzenie apelacji, komentowanie, zarządzanie nimi; opisy wraz z możliwością zapisu kilku; do tworzenia postaci została dodana waga oraz wzrost postaci; po kliknięciu H można zobaczyć wygląd ogólny (wzrost, wiek, waga, przygotowane jest to pod tatuaże i znaki szczególne) lub obrażenia postaci z ostatnich 15 minut; animacje oraz obrażenia (damage) z broni w zależności od odległości, oraz części ciała, w którą ktoś oberwał; /rzucbron wraz z wypadaniem broni jesli ktos trafil druga osobe w ramie, w ktorej osoba trzyma bron; koszykowka; powikłania wraz z obrazeniami; po smierci gracza fizycznie znajduje sie tam cialo, te cialo mozna przeszukac oraz w zaleznosci od grupy zapakowac do wora (inny obiekt dla lspd/przestepczych), mozliwosc szczegolowych badan dla koronera. To właściwie kilka z tych ciekawszych i ważniejszych, zostało zrobione o wiele więcej, ale tylko tyle chcemy powiedzieć.



W dalszym ciągu czekamy na graczy, niestety jesteśmy zawiedzeni mentalnością. "Nie wejdę tam, bo nikogo tam nie ma" - #przeciętna osoba o game4us.pl. Skoro nie ma tutaj Ciebie, to jak ma przyjść ktoś jeszcze?


Forum: http://www.game4us.pl/forum/index.php?/forums/

Ostatnio edytowany przez Game4us (2016-12-25 19:33:50)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.liga2009mro.pun.pl www.pokemonots.pun.pl www.zwierzecerp.pun.pl www.goldenarmy.pun.pl www.green-iris.pun.pl